- Reaction score
- 0
NejTjena ...Har en fråga ..måste man ha internetuppkoppling på mobilen/surfplattan när man använder Dji-appen för gps ?
Uffe
NejTjena ...Har en fråga ..måste man ha internetuppkoppling på mobilen/surfplattan när man använder Dji-appen för gps ?
Uffe
Hi Swedish friends... I am travelling to Stockholm for Business. Am I allowed to bring my Phantom 3 and fly it in some park in stockholm by the water?
Om syftar på den här så gäller den väl rimligtvis sedan domen föll: Tillstånd krävs för kamera på en drönare men inte för kamera i en bil - Högsta förvaltningsdomstolenP3 4K - Stockholm.
Någon som vet när den nya tolkningen av lagen börjar gälla angående förbudet på drönare med kameror?
Kan vara tufft att bevisa fabrikationsfel men absolut värt ett försök!Hej,
Jag köpte en Phantom 3 för ca två veckor sedan. Idag när jag skulle flyga så kalibrerade jag drönaren. Jag skickade upp drönaren och den betedde sig märkligt. Den började och flyga sidleds, jag försöker att flyga hem den men den åkte bara iväg och kraschade. Kameran, motor och höljet gick sönder.
Går detta på garantin?
Tråkigt att höra om din krash. Är själv en nybörjare men hittils lyckas hålla mig på mattan. Använder i stort sätt bara LITCHI appen. Mest waypoint vändor. Lika glad varje gång den kommer tillbaka. Om du har lust kan vi träffas och flyga när så vädret tillåter.Vänersborg här
Krascha dock min p3a på tredje flygningen rakt ner i vänern. Får dock en ny på garantin som ja otåligt väntar på. Dji go 3.1.2 android är inte att rekommendera!!!
Sent from my SM-G935F using PhantomPilots mobile app
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.